LinfeyDiary

想要善待时光
So:Lo - Kate Havnevik

夜岚听海:

So:Lo=So: Low=So: Lonely

偶然听到的非常适合不管是在熙攘人群的地铁里,还是晚上一个人寂寞的时候听的一首歌,其中特别喜欢随性哼唱的前奏。Kate Havnevik轻柔的声音,像清晨吹过门廊的小风,又如夏天里一杯冰咖啡,缓缓将心事一一道来......

____________________________

I know it's late but I wanted to call

我知道天很晚了 但我还是想打给你

No, everything is fine
没事 我过得很好

There's nothing wrong
也没什么大事发生

Just needed to talk
只是想找人聊聊

I hoped you would answer this time

我希望这次 你能接起电话

'Cos I'm so:lo

因为此刻我的内心很痛苦

Everyone's speeding

每个人都步履匆匆

But I'm still going slow

只有我仍在缓慢前进

And I'm so:lo

我形单影只 心伤不已

Everyone glows

每个人都兴高采烈 嬉笑玩闹

I see love affairs

遍地的爱情故事

Everywhere

时刻发生在我左右

But no one will do

但除了你

But you

其他人都不是我想要的那一个

If we could speak

如果我们还能说上话

We could have a good row

我们可能会大吵一架

Which of course I’d win

当然 我肯定会赢

What I mean is I’m missing you now

好吧 我想说的其实是 我想你了

This freedom is wasted on me

自由对我来说只是多余 我只想要你

'Cos I'm so:lo

因为此刻我的内心痛苦不已

Everyone's speeding

每个人都步履匆匆

But I'm still going slow

只有我仍在缓慢前进

And I'm so:lo

我形单影只 心伤不已

Everyone glows

每个人都兴高采烈 嬉笑玩闹

I see love affairs

遍地的爱情故事

Everywhere

时刻发生在我左右

But no one will do

但除了你

But you

其他人都不是我想要的那一个

'Cos I'm so:lo

因为此刻我的内心痛苦不已

Everyone's speeding

每个人都步履匆匆

But I'm still going slow

只有我仍在缓慢前进

And I'm so:lo

我形单影只 难过不已

Everyone glows

每个人都兴高采烈 嬉笑玩闹

I see love affairs

遍地的爱情故事

Everywhere

时刻发生在我左右

But no one will do

但除了你

But you

其他人都不是我想要的那一个

评论

热度(2)